CREATIVITATE

LIMBAJ

Limba română – o limba vie, zeci de jocuri de cuvinte, inventivitate, senzaţii, ironie, subtilitate ….În definitiv una dintre supapele noastre de refulare, istoric principală. CITIŢI!
_________________________________________________________
Cu ce rămânem dintro carte, dintro poezie, dintrun discurs … Mesajul. Povestea. Apoi  câteva fraze memorabile, metafore inspirate ce ar trebui să fie inspirante. Senzaţii. Vorbele lor care ne fac să gândim, vorbele lor în care ne regăsim sau vorbele lor care vor deveni  gândurile noastre.
Ar trebui să tânjim la toate acestea ca la un tort îmbietor expus dinadins în vitrină. Şi apoi, nu ar trebui să-nfulecăm ci să savurăm, bucată cu bucată, astfel încât să ne împlinim nu să ne ghiftuim.
  • FELII DE TORT
“Iubito,
Daca as fi un secret
Ce-ai face cu mine?
M-ai pastra sau m-ai spune?”
poet, unul dintre cei mai importanti optzecisti,  … Traian T. Cosovei

______________________________________________

AUDIO & VIDEO

România experimentează. Sigur, acesta este unul dintre domeniile pentru care nu-i nimic rău în asta.
  • PERICOL un proiect(cum altfel?) cu potenţial. Autor: DJ Matze (Cristian Stanciu), cunoscut ca un “pionier al muzicii electronice” din România. Este doar o semnalare şi nu vreau s-o transform în “critică de specialitate”, dar pot emite o opinie: impact şi acel gen de creaţie care eliberează senzaţii  dar nu te lasă liber ci te ţine conectat la gândire.

______________________________________________

DESIGN & PRODUS

Orice creaţie  are o poveste. Orice design are o sursă de inspiraţie. Orice lucru care există are un creator. GĂSIŢI!
  • Oana Felipov-designer, KARAKIRI-un produs sau mai bine zis o idee produsă, o poveste „drăgăstoasă” ca o îmbrăţişare. Cât timp ne vom entuziasma de străinătatea lucrurilor şi vom ignora
    creativitatea noastră transpusă în acelaşi fel de lucruri? Şi noi avem. Şi noi avem nevoie…

PACKAGING & BRAND DESIGN

Ne trimitem mailuri, postam pe facebook tot felul de imagini care ne impresionează, distrează, incită etc. şi aproape tot ceea ce sharuim provine din toate colţurile lumii mai puţin din România. Apreciem întotdeauna ideea, subtilitatea, originalitatea sau cum îi mai spunem noi “găselniţa”. Ar trebui să ştim, iar cei din domeniu cu atât mai mult sunt conştienţi de această realitate, cât de dificil este în prezent să mai fii original mai ales în design, grafică şi orice domeniu în care acestea sunt utilizate. Cauzele sunt evidente: circulaţia informaţiei, multitudinea formelor de expresie expuse maselor largi, copy-paste-ul  mascat  sau influenţe involuntare asupra creatorului. Se adaugă trecutul – un bogat tezaur de idei, inovaţii, creativitate, artă – care ne împinge adesea la o continuă inventare a roţii, intrând la rândul nostru, ca întrun cerc vicios, întro rotire perpetuă în jurul aceloraşi principii şi cu mici modificări a aceloraşi forme.
  • Am ales o lucrare a echipei AMPRO Design “ la prima vedere”. Da, chiar un coup de foudre. Deci impact…
Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s